VYSTAVA AGROKOMPLEX NITRA 2016

 

 

Milý naši zákazníci servisné prehliadky u zákaznikov sa budú robit len od Apríla do konca Oktobra. U nás na servisnom pracovisku po celý rok dakujeme za pochopenie.

 

 


SERVIS a ND

 

Ponuka:

 

  • Servis malotraktory
  • Servis peletové pece
  • Servis solárne osvetlenie
  • Servis ostatné

 

Servisný technik od 9:00 do 16:00 - Mobil: 0911 800112

Štandardné záručné opravy a servis  - Sa prevádzajú v centrále spoločnosti v Handlovej alebo po dohode u zákazníka. Servis zariadení v trvaní od 1hod do 30dní.         

 Výjazd mechanika je účtovaný nasledovne:

Záručné opravy a servis - 

 

 Servis zariadení u zákazníka

 Servis zariadení v cenrále v Handlovej

 Príjazdné technika €0,72/km z Handlovej

Transport zariadení hradí zákazník

 Cena práce je €0,00

 Cena práce €0,00 v záruke

 Náhradné diely €0,00 v záruke

 Náhradné diely €0,00 v záruke

Pozáručné opravy a servis -

 Servis u zákazníka

 Servis zariadení v centrále v Handlovej

 Príjazdné technika €0,72/km z Handlovej

 Transport zariadení hradí zákazník

 Cena práce €25,00/hod

Cena práce €25,00/hod

 Nahradné diely podľa cenníka

 Náhradné diely podľa cenníka

 

Dobré vedieť:

 

Výskyt poruchy nie je nič príjemné - a v praxi sa u našich zákazníkov často stretávame s požiadavkami na neštandardné riešenie. Nasleduje krátky výpočet situácií, služieb a pravidiel, ktorými sa snažíme zákazníkovi uľahčiť kritickú situáciu:

 

Zabezpečenie prepravy chybného tovaru do opravy (záručné i pozáručné, po organizačnej aj finančnej stránke) je podľa VOP* v kompetencii zákazníka. Chápeme ale, že nie vždy má zákazník čas alebo chuť sa podobnými banalitami zapodievať. Sme pripravení ochotne, rýchlo a bezpečne prepraviť tovar do servisu i späť vlastnými dopravnými prostriedkami - čím zákazníka zbavíme všetkých starostí aj zodpovednosti. Cena za túto službu je zakotvená v Sadzobníku prepravného* (účtuje sa každá cesta tam aj späť)

Aj napriek všetkej starostlivosti zákazníka môže behom záručnej lehoty aj po nej dôjsť k poškodeniu veci, na ktoré sa nevzťahuje záruka (mechanické poškodenie, opotrebenie atď.). Nie je to žiadny problém - náš servisný tím poruchu v najkratšom možnom termíne odstráni - a pokiaľ by to nebolo ekonomické, ponúkne náhradné riešenie. Zákazník v tomto prípade hradí ceny potrebných dielov a hodinovú tarifu práce mechanika*.

Murphyho zákony hovoria, čo sa môže pokaziť, pokazí sa - a obvykle sa tak stane, keď sa to najmenej hodí (zákazka pred dokončením, alebo sezóna v plnom prúde). Snažíme sa samozrejme vybavovať všetky opravy čo najrýchlejšie - ale niekedy je napríklad len niekoľko dní potrebných na opravu z pohľadu zákazníka veľmi dlhá doba. V takom prípade môžeme realizovať opravy v expresnom termíne (na počkanie, v piatok popoludní atď.) Zákazník v tomto prípade hradí ceny potrebných dielov a hodinovú tarifu práce mechanika* - zvýšenú o 40%. (ak si zákazník praje expresné riešenie pri záručnej oprave, nie sú účtované ceny potrebných dielov, nie je účtovaná samotná práca mechanika, ale iba expresný príplatok)

Občas sa stane, že sa na nás zákazník obráti s poruchou, ktorá nakoniec poruchou vôbec nie je. Ako sa to môže stať? - zariadenie nefunguje napríklad preto, že má prepálenú poistku, ktorú môže podľa návodu zákazník sám vymeniť - alebo nebol čas prečítať si návod na použitie (alebo k montáži) a zariadenie potom pracuje inak než zákazník očakáva, čo môže vyzerať ako porucha. Radi prevezmeme nad podobným problémom patronát, zariadenie prekontrolujeme a prípadne zákazníkovi odporučíme ako postupovať, aby ľahko dosiahol svoj cieľ. Zákazník v tomto prípade hradí hodinovú tarifu práce mechanika* (a prípadné náklady spojené s prepravou tovaru späť.